Spoločnosť MAIND podpísala partnerskú spoluprácu so spoločnosťou STORMWARE Slovensko, ktorá je prevádzkovateľom ekonomického softwaru POHODA. Predmetom spolupráce je prepojenie nástroja Teamassistant na optimalizáciu procesov vo firme s ekonomickým softwarom POHODA .
Vďaka prepojeniu bude možné cez ekonomický software POHODA riadiť workflow vo firme. Ako príklad využitia je možné použiť nástroj Teamassistant k evidencii a správe:
- Nákupné objednávky
- Prijaté faktúry
- Zmluvy
- Stretnutia a úlohy
- Evidencia dovoleniek
- Dochádzkové systémy
- Prepojenie cez API s väčšinou ERP systémov a CRM riešení
Výhodou pre firmy je, že celé procesné riadenie bude zastrešené s jedným balíkom a nebude potrebné využívať ďalšie a často nekompatibilné systémy na riadenie procesov.
Výhody Teamassistant pre užívateľa:
- Jednoduchosť
- Univerzálnosť
- Nízke investičné a prevádzkové náklady
- Jednoduchá prepojiteľnosť
Čo je Teamassisant?
Teamassistant je nástroj, ktorý pomáha spoločnostiam zlepšiť riadenie procesov. Pomocou tohto nástroja je možné všetky firemné procesy popísať, automatizovať a následne efektívne vyhodnocovať.
Vďaka svojmu užívateľsky jednoduchému a intuitívnemu ovládaniu aj z prostredia internetového prehliadača si ho zákazníci rýchlo osvoja a začnú používať.
Teamassistant sa drží 3 pilierov, ktorými sú:
- Efektivita – Nevyžadujú sa žiadne investičné náklady, pretože je dodávaný formou služby (SaaS)
- Prehľadnosť – Na jednom mieste sledujete stav všetkých procesov
- Flexibilita – Preddefinované šablóny procesov zjednodušujú prácu s týmto nástrojom
Ak má záujem aj vaša firma o viac informácií ohľadom efektívnejšej optimalizácií procesov, neváhajte nás kontaktovať na info@maind.sk alebo 0903123583