Spoločnosť MAIND podpísala partnerskú spoluprácu so spoločnosťou STORMWARE Slovensko, ktorá je prevádzkovateľom ekonomického softwaru POHODA. Predmetom spolupráce je prepojenie nástroja Teamassistant na optimalizáciu procesov vo firme s ekonomickým  softwarom POHODA .

Vďaka prepojeniu bude možné cez ekonomický software POHODA riadiť workflow vo firme. Ako príklad využitia je možné použiť nástroj Teamassistant k evidencii a správe:

  • Nákupné objednávky
  • Prijaté faktúry
  • Zmluvy
  • Stretnutia a úlohy
  • Evidencia dovoleniek
  • Dochádzkové systémy
  • Prepojenie cez API s väčšinou ERP systémov a CRM riešení

Výhodou pre firmy je, že celé procesné riadenie bude zastrešené s jedným balíkom a nebude potrebné využívať ďalšie a často nekompatibilné systémy na riadenie procesov.

Výhody Teamassistant pre užívateľa:

  • Jednoduchosť
  • Univerzálnosť
  • Nízke investičné a prevádzkové náklady
  • Jednoduchá prepojiteľnosť

Čo je Teamassisant?

Teamassistant je nástroj, ktorý pomáha spoločnostiam zlepšiť riadenie procesov. Pomocou tohto nástroja je možné všetky firemné procesy popísať, automatizovať a následne efektívne vyhodnocovať.

Vďaka svojmu užívateľsky jednoduchému a intuitívnemu ovládaniu aj z prostredia internetového prehliadača si ho zákazníci rýchlo osvoja a začnú používať.

Teamassistant sa drží 3 pilierov, ktorými sú:

  1. Efektivita – Nevyžadujú sa žiadne investičné náklady, pretože je dodávaný formou služby (SaaS)
  2. Prehľadnosť – Na jednom mieste sledujete stav všetkých procesov
  3. Flexibilita – Preddefinované šablóny procesov zjednodušujú prácu s týmto nástrojom

Ak má záujem aj vaša firma o viac informácií ohľadom efektívnejšej optimalizácií procesov, neváhajte nás kontaktovať na info@maind.sk alebo 0903123583

spolupraca maind a stormware