Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

  • Riadiť aktivity zodpovedajúcej organizačnej jednotky z pohľadu odborného riadenia/ prideleného projektu.
  • Uistiť sa, že členovia vášho tímu sú adekvátne školení a dodržiavajú interné pravidlá ako aj požadované metodiky dodávok.
  • Pripravovať a zodpovedať za realizáciu stratégie rozvoja technológií u vybraných klientov.
  • Spolupracovať s manažmentom na dosiahnutí obchodných výsledkov, manažovať aktivity v oblasti vašej zodpovednosti a umožniť využitie potenciálu spoločnosti v oblasti DWH, BI a Reportingu.
  • Rozvíjať a riadiť ľudské zdroje a ich kompetencie v rámci zodpovedajúcej organizačnej jednotky a v súlade so stratégiou a potrebami trhu.
  • Zaistiť vysokú kvalitu výkonu organizačnej jednotky pri dodávke projektov.
  • Rozvíjať a udržiavať komunikáciu a pracovné vzťahy so zákazníkmi v kľúčových obchodných prípadoch ako aj pri dodávke projektov.
  • Konať ako obchodný reprezentant a hovorca spoločnosti.
  • Uistiť sa, že všetci zamestnanci v priamom kontakte so zákazníkmi konajú v súlade s pravidlami spoločnosti a obchodnej etiky.
  • 3-5 rokov praxe v oblasti Projektového manažmentu

Druh pracovného pomeru

  • Plný pracovný úväzok
  • Živnosť alebo s.r.o.

Ponúkané výhody

  • Práca s najnovšími technológiami, primárne v oblasti BI
  • Možnosť získania certifikácie vo vybraných technológiách

Požadované vzdelanie

  • Vysokoškolské II stupeň - zameranie v odbore
  • Certifikácia v oblasti projektového manažmentu

Požadované znalosti

  • Očakáva sa súčinnosť pri presadzovaní obchodných cieľov u konkrétnych zákazníkov.
  • Všestranná podpora tímu pre dosiahnutie plánovaného objemu objednávok a riadenie vzťahov s klientami.
  • Zaistiť, že sa budú uplatňovať všetky náležité procedúry zavedené na kvalifikovanie a autorizovanie všetkých obchodných ponúk pred ich odoslaním; konať ako schvaľovateľ v rámci limitu vašej právomoci.
  • Riadiť porfólio trhovo-špecifických ponúk, zodpovedajúcich stratégii vašej organizačnej jednotke.
  • Riadiť a podporovať dodávateľský tím na jednotlivých projektoch, spolupracovať so zákazníkmi s cieľom dosiahnuť plánovaný projektový zisk a spokojnosť zákazníka.
  • Poskytovať vstupy do procesov plánovania a odhadov na zaistenie rozpočtovania ponúk.
  • Zaistiť proces priebežnej kontroly projektov v súlade s internými postupmi spoločnosti a tiež kontrolu hlavných projektových míľnikov, ktoré prináležia do vašej organizačnej jednotky. V prípade akýchkoľvek problémov v dodávke zabezpečiť okamžité nápravné aktivity.
  • Aktívne sa podieľať na príprave pravidelných reportov.
  • Zabezpečiť pravidelné vyhodnocovanie stavu projektov.
  • Monitorovať všetky projekty z hľadiska komerčných rizík.
  • Limitovať neplánované odpisy.
  • Hodnotiť a monitorovať výkon zamestnancov organizačnej jednotky a dodržiavať interné predpisy v oblasti vašej zodpovednosti. Navrhovať vhodné ohodnotenie a nápravné aktivity.
  • Plniť zodpovednosti manažéra pre členov tímu (vrátane kariérneho rozvoja, ohodnotenia, prehodnotenia platov, pravidelnej spätnej väzby na výkon a tiež manažmentu nedostatočných výkonov).

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk - level C1