Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

  • Riadenie zmenových požiadaviek a projektov podpory
  • Komunikácia s klientami
  • Príprava a riadenie plánu projektov, Riadenie rizík a problémov
  • Spolupráca na príprave ponúk
  • Sledovanie incidentov zaznamenaných na úrovni L1 Service desku  a prerozdeľovanie úloh, koordinovanie  jednotlivých členov projektového tímu
  • Zodpovednosť za dodržiavanie SLA vyplývajúcich so zmlúv so zákazníkmi
  • Kontrolovanie dodržiavania stanoveného rozpočtu, termínov a kvality dodávok
  • Zabezpečovanie objednávok, akceptácie diela a fakturácie
  • Pravidelný reporting v rámci firmy a voči zákazníkom
  • Riešenie ďalších úloh pridelených nadriadeným

Druh pracovného pomeru

  • Plný pracovný úväzok

Ponúkané výhody

  • Práca v oblasti DWH a BI
  • Participácia na projektoch vo veľkých spoločnostiach pôsobiacich vo finančnom sektore (bankovníctvo, poisťovníctvo), energetike, maloobchode a telekomunikáciách
  • Školenia a certifikácia v oblasti projektového manažmentu
  • Balík benefitov – životné poistenie, Multisport karta, teambuidingy a ďalšie
  • Poistenie Metlife - po uplynutí skúšobnej doby
  • Neformálne pracovné prostredie

Požadované vzdelanie

  • vysokoškolské II. stupňa – IT, ekonomické zameranie

Požadované znalosti

  • Minimálne 3 roky praxe
  • Znalosť projektov v oblasti IT a SW inžinierstva podmienkou
  • Znalosť MS Project, MS Office - Word, Excel, Powerpoint
  • Komunikatívnosť
  • Organizačné schopnosti
  • Rozhodnosť
  • Schopnosť riešiť problémy
  • Odolnosť voči stresu
  • Znalosť Jira, Confluence výhodou

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)