Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

  • Vedenie evidencie došlých objednávok a faktúr
  • Vedenie došlej a odoslanej pošty
  • Vedenie evidencie dodávateľských a odberateľských zmlúv
  • Administrácia prístupov do interných systémov  pre zamestnancov a kontraktorov e-mail, interné systémy
  • Podpora pri spracovaní dokumentov pre obchodné súťaže, pri príprave obchodných ponúk a zmlúv,  evidovanie a archivácia dokumentov
  • Administratívna podpora projektovej kancelárie – sledovanie výkazov odpracovaného času na projektoch, scanovanie  a ukladanie projektovej dokumentácie
  • Spracovanie podkladov pre mzdy - dochádzka
  • Zodpovednosť za chod kancelárie – nákup spotrebného tovaru, kontakt na upratovacie služby a údržbu

 

Druh pracovného pomeru

  • Plný pracovný úväzok

Ponúkané výhody

  • Flexibilná, samostatná práca s vlastnou zodpovednosťou. Neformálne pracovné prostredie. Balík benefitov – životné poistenie, multisport karta, teambuildingové akcie a ďalšie.

Požadované vzdelanie

  • Stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, prípadne vysokoškolské vzdelanie s ekonomickým zameraním

Požadované znalosti

  • Ukončené SŠ / VŠ vzdelanie - ekonomické zameranie výhodou
  • Min. 2-ročná prax na podobnej pozícii
  • Samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť
  • Schopnosť dobrej organizácie práce
  • Zmysel pre detail
  • Komunikačné a sociálne zručnosti
  • Flexibilita pri plnení úloh podľa meniacich sa priorít
  • Skúsenosti s Microsoft Word, Excel a PowerPoint
  • Min. mierne pokročilá znalosť anglického jazyka je podmienkou

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk –  stredne pokročilá úroveň (B2)